Note: This forum is merely an archive. It is no longer possible to register or post. - StackOverflow
New Ace of Spades Forums: http://buildandshoot.com/

Welcome (Bienvenue)

We are Animus, a clan composed mainly of frenchies, but also of European player (German, Italian, ...).We are an experienced clan, which has play on AoS since a long time. We are friendly, respectuful, and try to improve
our game, with matchs, and lots of events. We have lot of experiences in matches.

Welcome (Bienvenue)

Postby Silnius » Sun Apr 29, 2012 3:12 pm

Welcome at all Animus member in this new section !
Here, we will talk about the clan, about matches, events, maps, server, etc..
I hope you will be active on it!
It's better to talk english here, but you can also talk in French in french topic.
If you have question, tell me ;)

_____________________________________________________________________________________________________

Bienvenue à tous les membres de l'équipe Animus dans cette nouvelle section !
Ici, nous allons parler de l'équipe, de ses matchs, du serveur, etc..
J'espère que vous allez être actif ici !
Il est préfèrable de parler anglais ici, mais vous pouvez aussi parler français dans les topics en français ^^
Si vous avez des questions, n'hésitez pas ;)

(Je précise aussi que nous n'allons pas quitter l'autre forum, et qu'il est mieux d'être le plus actif ici!)
User avatar
Silnius
[Animus] Leader
 
Posts: 210
Joined: Mon Jan 23, 2012 6:57 pm
Location: France

Re: Welcome (Bienvenue)

Postby DUHsoALEX » Mon Apr 30, 2012 1:37 pm

whats wrong with frnech? pourquoi?

im not sure if that makes sense or if i spelt it correctly xD
DUHsoALEX
Member
 
Posts: 251
Joined: Tue Jan 10, 2012 12:59 am

Re: Welcome (Bienvenue)

Postby Mrc0c0 » Sun Jul 08, 2012 8:15 pm

Salut les poulets à plumes !

Ca serait bien un match contre les BP ? Je me suis toujours demandé qui a le meilleur niveau, et la meilleure organisation, même si je pense que les Animus prendront le dessus :D

________________________________________________________________________________________________________
Hi !

It would be nice one game against the BP? I've always wondered who the best, and better organization, although I think that the Animus will take over: D

Google traduction. Bad english.
Mrc0c0
[Animus] Member
 
Posts: 6
Joined: Mon Apr 23, 2012 6:37 pm


Return to [Animus]



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest